tv-haberleri

İftar ve Sahurda Okunacak Dualar, Sahurda Hangi Dualar Okunur

İftar ve Sahurda Okunacak Dualar, Sahurda Hangi Dualar Okunur

Bu gece ilk sahura kalkacak olan müslüman kardeşlerimiz ramazan boyunca oruç ibadetlerini gerçekleştirecekler. Oruca kalkan herkes sahurda hangi dualar okunur ve sahur duaları gibi soruların yanıtlarını merak ettiler bizde sizlere hem sahurda okunması gereken duaları hemde iftarda okunması gereken duaları burada paylaşacağız. Aynı zamanda peygamber efendimizin ettiği sahur duasını da bulabilirsiniz. Dualar ramazan ayında ibadeti güçlendirerek inancı arttırır.

Peygamber Efendimizin Ettiği Sahur Duası
Ey bu gecenin ve biraz sonra olacak sahurun Rabbi olan Allah’ımız. Bizi iftarlara ulaştırırken günahlarımızdan arınmış olarak orucumuzu açmayı nasip eyle.

Allah'ım, yarınki Ramazan orucuna niyet ettik, kabul ve makbul eyle. Cennetinle Cemalullahınla müşerref eyle bizleri. Cehenneminden mahfuz ele, kendine kul, Habib'ine ümmet eyle. Yaptığımız ibadet ve taatimizi kabul eyle.. Amin

İfart Duası: Allahümme leke sumtü, ve bike âmentü, ve aleyke tevekkeltü, ve alâ rızkıke eftartü, ve savmel’ğadi min şehri ramazane neveytü, fağfir lî ma kaddemtü ve mâ ahhartü” 

İftar Duası’nın Türkçesi: Tabii, “Allahım, senin rızan için oruç tuttum, sana inandım, sana güvendim, senin rızkınla orucumu açtım. Ramazan ayının yarınki orucuna da niyet ettim. Artık benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla



İftar ve Sahurda Okunacak Dualar, Sahurda Hangi Dualar Okunur Reviewed by Unknown on 17:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.