tv-haberleri

Kısmetse Olur Serap Gürbüz Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı

Kısmetse Olur Serap Gürbüz Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı 
Kanal D ekranlarının sevilen ve takip edilen yarışması Kısmetse Olur yeni sezonu olan 2. Sezon ile ekranlarda yerini aldı. Yeni yarışmacıların kimler olduğu uzun süre merak edildi. Bizde sizlere yeni gelin adaylarından olan Serap Gürbüz kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları vereceğiz. İlk sezonun ardında yeni isimleri görenler yarışmacılar hakkında detayları merak ettiler. Kısmetse Olur Serap Gürbüz kimdir en çok merak edilenler arasında yerini alırken detayları sizler için bir araya getirdik. Etkili bir şekilde eve giriş yapan güzel isim Serap Gürbüz dikkatleri üzerinde topladı.

Kısmetse Olur Serap Gürbüz Kimdir
Kısmetse Olur 2. Sezon damat adaylarından birisi olan Serap Gürbüz ilk olarak kendisini tanıtırken şu sözlere yer verdi. Ailenin en küçük kızıyım biraz uçuk birazda şımarığım. Uzun boylu esmer erkeklerden hoşlanıyorum adayım beni gelip almalı. Beyaz atı ile sarayının prensesi yapmalı ve en önemlisi yanıma yakışmalı. Bunun dışında ise gerçekten yürekten sevmeli.

Adı Serap Gürbüz
Yaş : 26
Boyu : 1.68
Kilosu : 52
Mesleği : 

Mahallenin deli dolu güzeliyim yengeç burcuyum çok canlı kıpır kıpır insanım. Sevdiğimi gördüğümde her an saçmalarım. Bu benim işimi kolaylaştırmıyor saçma sapan hareketler yapıyorum. Çocuklar gibi hareket ediyorum bilmeden saçma sapan davranıyorum okul çağlarımda ki gibi. Bu yüzden hemen hoşlandığımı anlıyorum. Kesinlikle hayvan sever olmalı çünkü ben hayvanlara büyük önem veriyorum.


KISMETSE OLUR 2. SEZON GELİN ADAYLARI
 kısmetse olur didem


 kısmetse olur deniz

 kısmetse olur gamze

 kısmetse olur hazal

 kısmetse olur rabia

 kısmetse olur serap

 kısmetse olur aycan

KISMETSE OLUR 2. SEZON DAMAT ADAYLARI
 kısmetse olur ceyhun

 kısmetse olur aykut

 kısmetse olur gökhan

 kısmetse olur tolga

 kısmetse olur şahin

 kısmetse olur onur

Semih Kurtulmuş

Adana Özkızıltaş




Kısmetse Olur Serap Gürbüz Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı Reviewed by Unknown on 21:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.