tv-haberleri

Kısmetse Olur Aycan Varış Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı

Kısmetse Olur Aycan Varış Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı 
Kanal D ekranlarının sevilen ve takip edilen yarışması Kısmetse Olur yeni sezonu olan 2. Sezon ile ekranlarda yerini aldı. Yeni yarışmacıların kimler olduğu uzun süre merak edildi. Bizde sizlere yeni gelin adaylarından olan Aycan Varış kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları vereceğiz. İlk sezonun ardında yeni isimleri görenler yarışmacılar hakkında detayları merak ettiler. Kısmetse Olur Aycan kimdir en çok merak edilenler arasında yerini alırken detayları sizler için bir araya getirdik. Etkili bir şekilde eve giriş yapan güzel isim Aycan Varış dikkatleri üzerinde topladı.

Kısmetse Olur Aycan Varış Kimdir
Kısmetse Olur 2. Sezon damat adaylarından birisi olan Aycan Varış ilk olarak kendisini tanıtırken şu sözlere yer verdi.

Adı Aycan Varış
Yaş : 27
Boyu : 1.68
Kilosu : 53
Mesleği : 


Eski usul sevdalara inanıyorum samimi içten ve çıkarsız emek ile kazanılan ilişkilere inanıyorum. Günümüzde sanki azaldı gibi ama asla inancımı yitirmedim. Neyle karşılaşacağımı bilmiyorum kızları ve damat adaylarını çok merak ediyorum heyecanlıyım. İlişkide biraz daha fazla söz sahibi olmayı seviyorum ama artık daha dominant bir erkek istiyorum .

KISMETSE OLUR 2. SEZON GELİN ADAYLARI
 kısmetse olur didem


 kısmetse olur deniz

 kısmetse olur gamze

 kısmetse olur hazal

 kısmetse olur rabia

 kısmetse olur serap

 kısmetse olur aycan

KISMETSE OLUR 2. SEZON DAMAT ADAYLARI
 kısmetse olur ceyhun

 kısmetse olur aykut

 kısmetse olur gökhan

 kısmetse olur tolga

 kısmetse olur şahin

 kısmetse olur onur

Semih Kurtulmuş

Adana Özkızıltaş



Kısmetse Olur Aycan Varış Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı Reviewed by Unknown on 21:30 Rating: 5

2 yorum:

  1. Aycan seni çok seviyorum örnek konuşman ... güzel sevmen ayrılığa sebep olsada niyetinin hala güzel olması favorimsin senin kazanmanı istiyorum biraz sevgini dillendir çekinme sahiplen hadi bizi mutlu et ❤❤❤

    YanıtlaSil
  2. Aycan seni ve Onuru birbirinize cok yakistiriyorum,sadece biraz daha konusmadan bi dusun icinin cok iyi niyetli oldugunu her kez anlamaz.Onuru dinle her seye atlama ayrica cok guzel birisin,Cilt sorununa takma bnm kizimda da vardi .Doktor korunma hapi verdi bes ay gibi bir sure sonra gecti..Birde cikolata cok yeme cilte iyi gelmiyor,stres de iyi gelmez ama o evde ne kadar sakin kalinir.😊OnAy ins evlilige gider...❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.