tv-haberleri

30 Kuş Şiiri, Demokrasi Şehitlerine Özel Şiir ve Klip

30 Kuş Şiiri, Demokrasi Şehitlerine Özel Şiir ve Klip 
15 Temmuz darbe girişimi önleyen kahraman halkımız arasında şehit düşenler için özel klip ve şiir düzenlendi. 30 Kuş adlı şiir hem sözleri ile hemde klibi ile çok beğenildi. Darbe girişiminde ki asker kıyafeti giymiş teröristi alnından vuran kahraman askerimiz Ömer Halisdemir için Dursun Ali Erzincanlı'nın 30 Kuş adlı şiiri ile özel bir klip yapıldı. Sosyal medyada ve internette büyük paylaşım rekoru kıran video tüyleri diken diken etti. 30 Kuş şiiri ve Ömer Halisdemir klibi haberimizin devamında.


30 KUŞ

Ben babamın en hüzünlü yanıyım
Ben babamın aslan kahramanıyım
Öyle değil mi baba?
Gözlerin kıpkırmızı
Çok mu ağladın?
Baba o geceyi bir de bende dinle
Ama her zamanki gibi dinle
Tebessümle
Rüyamda kanat sesleri duydum
Mevsim yazdı
Kanat seslerinin ardında muhteşem bir koku yayıldı etrafa
Sanki biraz gül biraz leylaktı
Sonra 30 kuş gördüm hepsi beyazdı
30 kuş gök yüzüne şehadet diye yazdı
Bir ses duydum sala sesiydi
Hayırdır dedim
Hayırdır dediler
Çukurkuyu'daki gökyüzü gibiydi uçtukları yer
ve beni tutup gök yüzüne yükselttiler
Kanatlarında kan vardı
"Hayırdır" dedim
"Hadi sende uç bizden hızlı uçabilirsin" dediler
30 kuş beni boşluğa bıraktı baba
Birden uyandım
Hayır olur dedim
Meğer gecesi vatanım için kabus olacak bir güne uyanmışım
Gökyüzünün yıldızlarını çalıp omuzlarına takan hain yüzler gördüm o gece
Ruhları yoktu
Korkar mı senin oğlun
Korkmaz
Korkmadım
Zekai Paşamı aradım
"O makam senin namusundur Ömer. Ben gelene kadar namusunu koru gerekirse o vatan hainini vur.
Vazifenin sonunda şehadet de var Ömer hakkını bana helal et"
Paşam "şehadet" der demez yine kulağıma kanat sesleri geldi baba
Rüya değil bu kez uyanıktım
Muhteşem bir koku yayıldı odaya
Bir şey oldu o an sanki ellerim omuzlarım çeliktendi
Sanki tek başıma tüm dünyayla savaşabilirdim
Vatan hainine döndüm arkasında karanlık yüzlü adamları vardı
"Giremezsiniz" dedim
Bir aslanın karşısında duran çakallar gibiydiler
ve saldırdılar silahımı çekip baş haini alnından vurdum
Yine kuşları gördüm baba
Bana doğru uçuyordu
30 kuş kanat sesleri vücuduma dokunan ve kanatlarında kan sala sesi gökleri yırtan muhteşem bir koku gül mü leylak mı içime yayılan ve Çukurkuyu'nun gökyüzü masmavi bulutsuz ve sessiz
ve sessizlik
İçimde huzur
Gökyüzündeyim
Ama artık kuşlar beni tutmuyor baba
Uçuyorum
ve onlarda hızlıyım
Meğer ben şehit olmuşum baba
Bil ki yalnız değilim burada
Yine ordudayım
Şehitler ordusunda
Baba ne oldu biliyor musun?
Peygamber alınlarımızda öptü
Şehitlere dedi ki "kardeşlerinize tebrik edin"
Bunlar benim garip şehitlerimdir çünkü sizler düşmanla savaşırken şehit oldunuz onlar kardeş bildikleri hainlerle savaştı
Sizlerin silahları vardı ama bunlar silahsızdı sizler tanklarla savaştınız bunlarsa kendi tanklarının altında ezildi
Sizler uçaklarla düşmanı bombalarken şehit oldunuz ama bunlar kendi uçaklarından atılan bombalara göğsünü siper etti
Bunlar benim gariplerimdir tebrik edin kardeşlerinizi
Baba milletime söyle albayrağın dalgalandığı her yerde biz varız
Paşama söyle namusumu çiğnetmedim
Anama, çoçuklarıma, eşime, kardeşlerime söyle
De ki "Ömer size bir vatan bıraktı"
Çekinmeden "bu vatan bizim" diyebilirsiniz
Çünkü bedelini ödedim
Baba ben oğluma Ertuğrul'a bu vatan için ölmeyi öğrettim
Sen de bana öğrettiğin gibi ona vatan için yaşamayı öğret
Bu vatan sizin baba
30 kurşun yedim
Bedelini ödedim
Babacığım hürmetle ellerinde öperim
Ben babamın en hüzünlü yanıyım
Ben babım aslan kahramanıyım
Ben vatanımın asil kahramanıyım.



30 Kuş Şiiri, Demokrasi Şehitlerine Özel Şiir ve Klip Reviewed by Unknown on 02:19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.