tv-haberleri

Kısmetse Olur Rabia Karaca Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı

Kısmetse Olur Rabia Karaca Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı 
Kanal D ekranlarının sevilen ve takip edilen yarışması Kısmetse Olur yeni sezonu olan 2. Sezon ile ekranlarda yerini aldı. Yeni yarışmacıların kimler olduğu uzun süre merak edildi. Bizde sizlere yeni gelin adaylarından olan Rabia Karaca kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları vereceğiz. İlk sezonun ardında yeni isimleri görenler yarışmacılar hakkında detayları merak ettiler. Kısmetse Olur Rabia Karaca kimdir en çok merak edilenler arasında yerini alırken detayları sizler için bir araya getirdik. Etkili bir şekilde eve giriş yapan güzel isim Rabia Karaca dikkatleri üzerinde topladı.

Kısmetse Olur Rabia Karaca Kimdir
Kısmetse Olur 2. Sezon damat adaylarından birisi olan Rabia Karaca ilk olarak kendisini tanıtırken şu sözlere yer verdi. Evleneceğim erkeğin zeki ve maddi durumunun da iyi olmasını isterim. Zaten zeki bir erkeğin maddi duruma da iyi olmalıdır. Bana büyük sürprizler yapsın bana romantik hediyeler alsın büyük hediyeler alsın küçük hediyeler ile mutlu olamıyorum. Çok güzel yemek yaparım bu yönümle karşımdaki insanın kalbini kazanabiliyorum. Bakalım adaylar benim için neler yapacak.

Adı Rabia Karaca
Yaş : 25
Boyu : 1.76
Kilosu : 54
Mesleği : 

İnanarak evlenmek için geldim parada pulda gözüm yok. Şuan aşk istiyorum para umurumda olmasa da maddi durumu iyi olmalıdır. Saf aşka inanıyorum yani ondan başka bir şey görmek istemiyorum bütün günlerim onunla geçsin istiyorum En son çocukken böyle bir aşk yaşadım. Zeki insanlar ile ilgileniyorum zeki bir insanında maddi durumunun kötü olması düşünülemez.


KISMETSE OLUR 2. SEZON GELİN ADAYLARI
 kısmetse olur didem


 kısmetse olur deniz

 kısmetse olur gamze

 kısmetse olur hazal

 kısmetse olur rabia

 kısmetse olur serap

 kısmetse olur aycan

KISMETSE OLUR 2. SEZON DAMAT ADAYLARI
 kısmetse olur ceyhun

 kısmetse olur aykut

 kısmetse olur gökhan

 kısmetse olur tolga

 kısmetse olur şahin

 kısmetse olur onur

Semih Kurtulmuş

Adana Özkızıltaş




Kısmetse Olur Rabia Karaca Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı Reviewed by Unknown on 21:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.