tv-haberleri

Kısmetse Olur Onur Demirbaş Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı

Kısmetse Olur Onur Demirbaş Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı 
Kanal D ekranlarının sevilen ve takip edilen yarışması Kısmetse Olur yeni sezonu olan 2. Sezon ile ekranlarda yerini aldı. Yeni yarışmacıların kimler olduğu uzun süre merak edildi. Bizde sizlere yeni gelin adaylarından olan Onur Demirbaş kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları vereceğiz. İlk sezonun ardında yeni isimleri görenler yarışmacılar hakkında detayları merak ettiler. Kısmetse Olur Onur Demirbaş kimdir en çok merak edilenler arasında yerini alırken detayları sizler için bir araya getirdik. Etkili bir şekilde eve giriş yapan yakışıklı isim Onur Demirbaş dikkatleri üzerinde topladı.

Kısmetse Olur Onur Demirbaş Kimdir
Kısmetse Olur 2. Sezon damat adaylarından birisi olan Onur Demirbaş ilk olarak kendisini tanıtırken şu sözlere yer verdi. Sarışın için dünyayı esmer için ise sarışını yakarım ama her şeyden önce annemin sözüne bakarım. Ben kadını mutfakta görmek isterim pilavın atını yakmaz birde yaprak sarar ise onu başımın tacı yaparım. Unutmadan bir de beni mutlu ederse annemin gelini değil kızı olur.

Adı Onur Demirbaş
Yaş : 28
Boyu : 1.66
Kilosu : 76
Mesleği : İşletmeci

Trabzonluyum Edirne'de  yaşıyorum erkek öğrenci yurdumuz onun işletmesini yapıyorum. Aynı zamanda abim ile bir güvenlik sistemi firması işletiyorum. Annemin isteği ile katılıyorum çevremdeki arkadaşlarım evlendi bende artık evlenmek istiyorum. Yemek yaptığımda duyduğum mutluluk ile aşk bana aynı geliyor. Mutfakta zaman geçiren bir kadana daha fazla ilgi duyuyorum. Eşimin çalışmasını istemem 10 dakika geç kalsa bi yerden gelirken çıldırırım. Ben eve bakarım o muftağında evi ile ilgilensin.


KISMETSE OLUR 2. SEZON GELİN ADAYLARI
 kısmetse olur didem


 kısmetse olur deniz

 kısmetse olur gamze

 kısmetse olur hazal

 kısmetse olur rabia

 kısmetse olur serap

 kısmetse olur aycan

KISMETSE OLUR 2. SEZON DAMAT ADAYLARI
 kısmetse olur ceyhun

 kısmetse olur aykut

 kısmetse olur gökhan

 kısmetse olur tolga

 kısmetse olur şahin

 kısmetse olur onur

Semih Kurtulmuş

Adana Özkızıltaş




Kısmetse Olur Onur Demirbaş Kimdir, Boyu Kilosu ve Yaşı Reviewed by Unknown on 21:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.