tv-haberleri

Selin Ünver Kim Milyoner Olmak İster Yarışmasına Damga Vurdu

Selin Ünver Kim Milyoner Olmak İster Yarışmasına Damga Vurdu

Ekranların yıllardır heyecanla izlenen bilgi yarışması Kim Milyoner Olmak İster her bölümü ile ekranlara damgasını vuruyor. Anaokulu öğretmenliği yapan ve 25 yaşında olan Selin Ünver kendisine sorulan aile sorusuna ilginç yanıt verdi ve soğukkanlılığı tepki çekti. Annesinin babası tarafından öldürülmesini soğukkanlılık ile anlatan Selin Ünver büyük tepki aldı. Selçuk Yöntem'in kendisine sorduğu baba sorusuna '' babam çalışmıyor kendisi cezaevinde dedi. Sebebini ise çok sakin şekilde anlattı.

Selin Ünver Olay Açıklaması 
“Babam annemi öldürdü, bu sebeple hapiste yatıyor. Ben, Antalya’da bir köy okulunda anaokulu öğretmenliği yapıyorum. Çocukluğumdan beri bu yarışmayı seyrediyorum ve hayalim yarışmadan kazandığım parayla anaokulu açmak” dedi.

Olayı Detaylı Anlattı 
“Dün akşam akrabalarımıza gezmeye gittik. Saat 24.00 gibi evimize döndük. Annem her sabah kalkar erkenden işe giden babamı öperek uğurlardı. Aralarında hiçbir sorun yoktu. Ben sabah kalktığımda annemi uyuyor sandım, uyandırmaya çalıştım ancak ölmüştü” dedi.

Selçuk Yöntem'e Büyük Tepki 
Yarışmacının babasının cezaevinde olduğunu öğrendiğinde ''baban neden cezaevinde'' sorusu sorması sosyal medya da tepki aldı. 



Selin Ünver Kim Milyoner Olmak İster Yarışmasına Damga Vurdu Reviewed by Unknown on 21:19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.