tv-haberleri

Bana Sevmeyi Anlat Simge Kimdir ? Gerçek Adı Boy Kilo

Bana Sevmeyi Anlat Simge Kimdir ? Gerçek Adı Boy Kilo
Fox ekranlarının yeni ve iddialı dizilerinden birisi Bana Sevmeyi Anlat ilk bölümü ile ekranlarda bu akşam yerini aldı. Dizide birbirinden başarılı isimler yer alıyor. Bana Sevmeyi Anlat Simge ise dikkat çeken isimlerden birisi oldu. Bu haberimizde Simge kimdir gerçek adı nedir ve fotoğrafları gibi detayları ulaşabilirsiniz. Simge karakterini canlandıran isim olan Gülperi Özdemir hem oyunculuğu ile hemde güzelliği ile adından söz ettiren dizi oyuncularından birisi oldu. Yeni dizi ilk bölümü ile seyirci karşısına çıktı izlenme oranları ise merak edildi.

GÜLPERİ ÖZDEMİR KİMDİR ? 
Dizide Simge karakterini canlandıran Gülperi Özdemir hakkında detaylı bilgi bulunmamaktadır. Fahriye Evcen'e benzerliği ile dikkat çekecek olan güzel oyuncu hakkında bilgiler geldikçe buradan güncellenecektir.

Adı : Gülperi Özdemir
Boyu : 1,76
Kilosu : 57
Yaşı : 26

BANA SEVMEYİ ANLAT OYUNCULARI
Bana Sevmeyi Anlat Haşmet - Mustafa Üstündağ
Bana Sevmeyi Anlat Alper - Kadir Doğulu
Bana Sevmeyi Anlat Simge - Gülper Özdemir
Bana Sevmeyi Anlat Eylül - İlayda Alişan
Bana Sevmeyi Anlat Leyla - Seda Bakan




Bana Sevmeyi Anlat Simge Kimdir ? Gerçek Adı Boy Kilo Reviewed by Unknown on 21:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.