tv-haberleri

Yeteneksizsiniz Zeki Müren Taklidi 2016

Yeteneksizsiniz Zeki Müren Taklidi 2016
Yeni sezonda ekranlarda yetenekleri arayan yarışma olan Yeteneksizsiniz programında ki Zeki Müren taklidi yapan çocuk büyük ilgi gördü sesi ve kıyafeti ile adete Zeki Müren'i andıran Eren büyük beğeni topladı. Hem jüri üyelerinden hemde seyirciden büyük bir oy aldı. Jüri üyeleri ise hayranlaıklarını gizleyemedi. Sesi Zeki Müren sesi ile birebir oldu. İnanamayan jüri üyeleri yarışmacıdan canlı olarak bir kez daha söylemesini istediler. Canlı olarak tekrar performansını sergileyen yarışmacı çok beğenildi. Evde televizyon izlerken sesinin Zeki Müren'e çok benzediğini fark etmiş.

Küçük Eren'den Zeki Müren taklidi!

Video birazdan burada...

Seni Andım Bu Gece

Seni andım bu gece
Kulakların çınlasın
Şimdi dargınız seninle
İnan sen herkesten başkasın

Belki bana çok uzaktasın
Belki bana çok yakınsın
Seni benim kadar hiç kimse sevmeyecek
Seni benden beni senden
Başka hiç kimse bilmeyecek

Öyle bir bilmeceki bu aşk
Hiç kimseler çözmeyecek
Beni senden seni benden
Başka hiçkimse bilmeyecek

Belki bana çok uzaktasın
Belki bana çok yakınsın
Seni benim kadar hiç kimse sevmeyecek
Seni benden beni senden
Başka hiç kimse bilmeyecek



Yeteneksizsiniz Zeki Müren Taklidi 2016 Reviewed by Unknown on 23:36 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.