tv-haberleri

3 Adam Serenay Sarıkaya Vazgeçtim Şarkısı 21 Ekim Cuma

3 Adam Serenay Sarıkaya Vazgeçtim Şarkısı 21 Ekim Cuma
Ekranların sevilen programlarından biri olan 3 Adam 21 Ekim Cuma akşamı yeni sezonun ilk bölümü ile ekranlarda oluyor. Konuklarından biri olan Serenay Sarıkaya Vazgeçtim şarkısını söylüyor. 3 Adam Serenay Sarıkaya Şarkı söylediği anlar büyük ilgi görmeye devam ediyor. Oyunculuğunun yanı sıra sesinin de güzelliğini ön plana çıkarmaya başaran güzel oyuncu sosyal medyada en çok paylaşılanlar arasında yerini aldı. Diğer konuk ise Gökhan Türkmen oluyor oda şarkıları ve skeçlerde yer alması ile programa renk katıyor. Ah bu koku bu ten bu dokunuş sözleri ile Vazgeçtim şarkısını birde Serenay Sarıkaya'dan dinleyin...

Serenay Sarıkaya Vazgeçtim Şarkısını Söylüyor
Oyunculuğu ve güzelliği ile dikkat çeken Serenay 3 Adam programında Vazgeçtim şarkısını söylüyor. Yeni sezonu ile 21 Ekim Cuma akşamı Tv8 ekranlarında olan programda renkli anlar yaşanıyor. Yeni skeçleri ve sahneleri ile yine dolu dolu olan programda Eser Yenerler, Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak yer alıyor.

Vazgeçtim Şarkısı Sözleri 
Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak anıdır şimdi

Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak zamanı şimdi

Vazgeçtim
Söz: Sezen Aksu
Müzik: Ara Dinkjian


SERENAY SARIKAYA 3 ADAM VAZGEÇTİM ŞARKISI VİDEO 



3 Adam Serenay Sarıkaya Vazgeçtim Şarkısı 21 Ekim Cuma Reviewed by Unknown on 01:35 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.