tv-haberleri

İşte Benim Stilim 7.Sezon Ne Zaman Başlıyor

İşte Benim Stilim 7.Sezon Ne Zaman Başlıyor
Ekranların hem jürisi ile hemde yarışmacıları ile en çok sevilen moda yarışmalarından biri ve ilki olan İşte Benim Stilim yeni sezonu olan 7.sezon ile bomba gibi geliyor. Merakla bekleyen seyirci ise İşte Benim Stilim ne zaman başlıyor sorusunun yanıtını merak ediyor. Öykü Serter sunumu ile gerçekleştirilen ve muhteşem jüri kadro ile geri geliyor. Nur Yerlitaş jüri de olacak mı sorusu ise en çok merak edilenlerden biri olmuştu. Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacılar ve harika jürisi ile yeni sezon yani 7.sezon bomba gibi geliyor.

Nur Yerlitaş Jüride Olacak Mı ? 
Moda programı denince akla ilk gelen ve en çok ses getiren yarışma olan İşte Benim Stilim konsept, yarışmacılar ve jüri üyeleri ile yayınlandığı döneme damga vuran yarışmalardan birisi. İşte Benim Stilim jürilerinden olan kendisini kısa sürede sevdiren Nur Yerlitaş yeni sezonda da jüri koltuğunda olacak.

İBS Yeni Sezon Yarışmacıları 
Bu sezon yarışmacıları henüz belirlenmedi seçmeler ve çekimler devam etmektedir. Yeni sezon yarışmacıları belli olunca anlık olarak buradan biyografileri ile birlikte ulaşabileceksiniz.

İBS 7. Sezon Ne Zaman Başlayacak 
İlk moda programı olarak seyircinin gönlünde taht kuran İşte Benim Stilim ekranlara yeni sezonu ile geeri dönüyor. İbs 7. sezon yeni bölümleri ve harika yarışmacıları ile Kasım ayında yeniden başlayacak. Muhteşem jüri kadrosu ve Öykü Serter sunumu ile tekrardan ekranlarda olacak.



İşte Benim Stilim 7.Sezon Ne Zaman Başlıyor Reviewed by Unknown on 10:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.