tv-haberleri

Su Sümeyye Engin Gardırop Savaşlarından Neden Ayrıldı, Elendi Mi

Su Sümeyye Engin Gardırop Savaşlarından Neden Ayrıldı
Fox Tv'nin moda yarışması Gardırop Savaşları sevilerek izlenmeye ve izleyici kitlesini her geçen gün arttırmaya devam diyor. Jüri üyeliğini Gül Gölge Saygı, Raşit Bağzıbağlı ve Ayşe Brav'ın yaptığı yarışma programında 5 güzel yarışmacı hergün belirlenen konseptlerle ve verilen bütçe ile konsepte en uygun kombinle jüri karşısına çıkıyor. En son Özden Cerrahoğlu'nun yarışmacı olarak katıldığı yarışmada en sevilen yarışmacılardan olan Su Sümeyye Engin ani bir şekilde yarışmadan ayrıldı. Sevilen yarışmacı neden yarışmadan ayrıldığını açıkladı. Peki Su Sümeyye Engin, Gardırop Savaşları'ndan neden ayrıldı, geri gelecek mi, bütün bu soruların cevabı haberimizin detayında yer almaktadır.

Su Gardırop Savaşları'ndan Neden Ayrıldı
Su Sümeyye Engin, 78. bölümde Gardırop Savaşları'nın 38. gününün finalinde yarışmacı arkadaşlarına ve jüri üyelerine yarışmadan neden ayrılmak istediğini açıkladı. Su Sümeyye'nin yaptığı açıklama:"Yaklaşık zaten 3 haftadır olan bir şeydi. Şuana kadar kendimi zorladım bastırdığım şeyler vardı bu hafta daha çok açığa çıktı. Arkadaşlarım ile set aralarında da konuşuyorduk. Geçen hafta Aycan ile de paylaştım dedim ki kendimi yorgun hissediyorum bazı şeyleri yapamıyorum sonuna kadar gidemeyeceğim. Başa çıkamadığım problemlerim var kendi içimde. Buradan bu şekilde ayrılmak istemezdim kolay pes eden bir insan değilim ancak yapamıyorum" dedi ve herkesten özür dileyerek yarışmadan ayrıldı.

Su Sümeyye Engin Kimdir 
1994 Almanya doğumlu olan Su Sümeyye Engin 22 yaşında ve öğrenci. İstanbul'da yaşıyor 1.69 boyunda 54 kilo ağırlığında, mavi gözlü ve kumral olan yarışmacının saç rengi ise sarı olsa da zaman zaman saç rengini kızıla ve kahverengine boyamaktadır. Daha önce Bana Herşey Yakışır adlı moda yarışmasına da katılmıştır.

Yaşı: 22
Boyu: 1.69
Kilo: 54
Göz Rengi: Mavi
Saç Rengi: Sarı




Su Sümeyye Engin Gardırop Savaşlarından Neden Ayrıldı, Elendi Mi Reviewed by Unknown on 16:01 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.