tv-haberleri

Survivor 2017 Kerimcan Durmaz Kimdir ?

Survivor 2017 Kerimcan Durmaz Kimdir ? 
Merakla beklenen Survivor 2017 yakında başlıyor yarışmacılar arasında kesinleşen isimden biri olan Kerimcan Durmaz kimdir haberimizin devamında. Uzun süredir merak edilen Survivor 2017 yarışmacıları kimler olacak sorusuna ilk yanıt geldi. Geçtiğimiz günlerde Acun Ilıcalı ile bir mekanda görüştüğü kameralara yansımıştı. Akıllara ilk gelen soru Kerimcan Durmaz Survivor 2017'ye mi katılacak olmuştu. Gelen bilgilere göre Acun Ilıcalı'nın teklifini kabul eden fenomen isim bu yıl yeni sezonda Survivor yarışmasında boy gösterecek...

Survivor 201 Yarışmacıları Kimler Olacak
Yayınlandığı her dönemde izlenme rekorları kıran yarışma Survivor bu yıl yine bomba gibi geliyor. Sanat camiasından bir çok ünlü isim ve sporcu isimler bu yıl Ünlüler takımında yer alacak. Görüşmelerin devam ettiği şu süreçte kesinleştiği iddia edilen yarışmacılardan birisi Kerimcan Durmaz oluyor.

Kerimcan Durmaz Kimdir ? 
Sosyal medyada paylaştıkları ile kısa sürede adını milyonlara duyuran Kerimcan Durmaz özellikler Snapchat ve Periscope gibi uygulamaları çok sık kullanıyor. Takipçi sayısını her geçen gün arttıran isim Survivor'a katılmasıyla beraber bu sayıyı daha yükseğe taşıması bekleniyor.

Adı : Kerimcan Durmaz
Yaşı : 22
Mesleği : DJ
Burcu : Akrep
Yaşadığı Yer : İstanbul

Kerimcan Durmaz kendisini şu sözleri ile anlattı; ''Çok samimiyim, kendim olmayı seviyorum. Yapmacıklık olmadığı için ilgi görüp seviliyorum.Küçükken takip ettiğim ünlüler vardı. Beyonce, Justin Bieber gibi isimler. Hep diyordum ki; ‘Neden ben değilim?, ‘Neden ben de ünlü olmayayım ki?’ Nasıl olursa olsun, şarkıcı, oyuncu ya da başka bir şey; bir patlama olmasını çok istiyordum. Allah da kalbime göre verdi'' dedi..



Survivor 2017 Kerimcan Durmaz Kimdir ? Reviewed by Unknown on 22:48 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.