tv-haberleri

Öğretmenler Günü Şiirleri, 2 ve 4 Kıtalık Şiirler

Öğretmenler Günü Şiirleri, 2 ve 4 Kıtalık Şiirler 
Yaklaşan 24 Kasım öğretmenler günü için öğrenciler güzel 2 ve 4 kıtalık şiirleri aramaya başladılar. En güzel kısa öğretmenler günü şiirleri için haberimizin devamına göz atın. Öğrenciler sevdikleri ve hayatlarının şekillenmesinde büyük önem taşıyan öğretmenlerini sevindirmek için onlara en güzel şiirleri okuyacaklardır. Geçmişten günümüzü dünyanın en saydı değer görevini icra eden öğretmenlerimiz için birbirinden harika şiirler yazılmış ve yazılmaktadır.Öğretmenler Günü, öğretmenlik mesleğini icra eden kimseleri onurlandırmak için çeşitli etkinliklerin düzenlendiği bir kutlama günüdür.

Türkiye’de her yıl 24 Kasım, Öğretmenler Günü olarak kutlanır. 24 Kasım 1928, Türkiye Cumhuriyeti devletininin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün "Millet Mektepleri’nin Başöğretmenliği"ni kabul ettiği gündür.Kendi kültürel ve tarihi özelliklerine, okul tatil günlerine göre çeşitli ülkelerde farklı tarihler Öğretmenler Günü olarak belirlenmiştir.
24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ ŞİİRLERİ 

Ana Gibi, Baba Gibi Şiiri 
Öğretmenim   bilir misin
Seni nasıl sevdiğimi?
Sorsan bana nerde yerin
Gösteririm ben kalbimi

Ana değil, ana gibi;
Baba değil, baba gibi
Öğretmenim   ben de sevgin
Can içinde bir can gibi...
24 Kasım Şiiri 
Bugün 24 Kasım
Seni anar,seninle gülleriz bugün
Kitap gibi bilgiler,senin gibi çiçekler
Senin gibi güllerler öğretmenim…
Ne kadar teşekkür etsek azdır sana
Bugün senin günün öğretmenim
Kutlu olsun bütün öğretmenlere
Kutlu olsun bugün…

Öğretmenime
Kalem, silgi, defter
Sen yoksan neye yarar.
Küçücük parmaklarım,
Nasıl harfleri arar.
Senden hiç ayrılamam,
Ailem gibisin benim.
Öğretmenler gününde,
Çokça öpülsün ellerin.
ÖĞRETMENİN ÖYKÜSÜ
Ben, köy öğretmeniyim,
Dağ başında bulutların altında.
Toprak kokar ellerim,
Pantolonumda çamur lekesi var.
Pis değil ki, vatan toprağı kokar,
Kars’tan Edirne’ye kadar.
Geceleri mum yakarım odamda,
Yarın dokuz Ekim,
Köyde bayram var.
On beş kız, yirmi erkek kaydettim.
Tüm anadolu’ya selamları var.
Henüz kara tahtam yok,
İlk harfleri tanelerle yazdırttım.
Aydınlık A’dan başlayacak.

Biricik Öğretmenim
Güzel yüzün ne tatlı
Sana sevgim bin katlı
Bir melleksin kanatlı
Biricik öğretmenim
Okulumuzu direği
Koruyucu meleği
Sevgi dolu yüreği.
Biricik öğretmenim.
Sensin Bana Öğreten
Sevgiyi , şefkati
Yazmayı , söylemeyi
Saymayı , koşmayı
Sensin bana öğreten

Sevgiyle yaşamayı
Görgüyle konuşmayı
Bilgiyle yücelmeyi
Sensin bana öğreten

Hayata sevgiyle bakmayı
Hedefime seni almayı
Başarımı senle kazanmayı
Sensin bana öğreten.

Bilgi Yaprağım
Öğretmenler gününde,
Neşe doluyor içime.
Bu küçücük kalbimde,
Taşıyorum sizi elbette.

Siz bize kızsanız, bağırsanız öğretmenim,
Ben yinede sizi, severim öğretmenim.
Derslerimize çalışıp, kazanırız kalbinizi,
Sizleri üzüpte, kırmamalıyız hiç birinizi.

Gülmeyi eğlenmeyi,
Siz öğrettiniz bana.
Kalbimdeki büyük sevgi çiçeğinde,
Bilgi yaprağım olarak,
Siz varsınız öğretmenim.


Öğretmenler Günü Şiirleri, 2 ve 4 Kıtalık Şiirler Reviewed by Unknown on 20:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.