tv-haberleri

Vur Bana Şarkısı Sözleri ve Türkü Versiyonu

Vur Bana Şarkısı Sözleri ve Türkü Versiyonu 
Son günlerin en çok komik versiyonları çekilen şarkılarından biri olan Vur Bana şarkısının sözlerini ve türkü versiyonu ile birlikte sosyal medyada ki komik versiyonlarını sizler için bir araya getirdik. Kerimcan Durmaz'ın söylediği iddia edilen şarkıyı aslında kendisi söylememiş. Katıldığı 3 Adam programında konuya açıklık getiren Kerimcan Durmaz şarkıyı söyleyen ben değilim dedi. 3 Adam programının Günümüz Ozanları bölümünde Vur Bana şarkısı türkü versiyonu yapıldı ve şarkı kadar bu şekli de büyük beğeni topladı ve en çok paylaşılanlar arasında yerini aldı.

Vur Bana Şarkısı Sözleri
Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle.
Canım acısın boşver benim için bu bir zevk
Fantezi dünyam rengarenk
Bu daha hiçbir şey
Korkma benden sal kendini
Bebeğim dediğim anda vur banah
Ah ah
Vur bana
Vur
Gel bana
Korkma benden sal kendini
Bebeğim dediğim anda vur bana

Aynı şekilde şarkıyı İrem Derici'de 3 Adam programında söylemişti. İlginç söyleme tarzı ile Vur Bana şarkısı son günlerde herkesin diline dolanmış durumda. Aşağıdaki videolardan şarkıyı dinleyebilir ve sözlerine bakabilirsiniz. 
VUR BANA ŞARKISI 



Vur Bana Şarkısı Sözleri ve Türkü Versiyonu Reviewed by Unknown on 01:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.