tv-haberleri

O Hayat Benim Efsun Öldü Mü, Ceren Moray Diziden Ayrıldı Mı

O Hayat Benim Efsun Öldü Mü
Başrollerini Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Ceren Moray, Sinan Albayrak ve Oya Başar'ın oynadığı O Hayat Benim dizisinde bir ayrılık yaşandı. Sevilerek izlenen dizi her Pazar sevenleri ile buluşmaya devam ediyor. Dizinin sevilen karakteri Efsun, 95. bölümde vurulmuş ve izleyiciyi şok etmişti. Hamile olan Efsun'un ölüp ölmeyeceği ise izleyici tarafından merek edilirken 96. bölüm fragmanında Efsun'un ölmüş gibi gösterilmesi izleyiciyi ikinci bir şoka uğrattı. Peki Efsun öldü, Ceren Moray diziden ayrıldı mı, Efsun ölecek mi bütün bu soruların cevabı haberimizin detayında yer almaktadır.

Sevilen dizi O Hayat Benim bu Pazar 96. bölümü ile ekrana gelecek. 95. bölümde Efsun, Affan'ı karşına alır ve düşman olurlar. Efsun ve Arda bebeklerinin ultrason resimlerine bakıp sevinirken kalp atışını dinlemek onları çok mutlu eder. Ancak Efsun büyük tehlikededir. Affan'ı karşısına alan Efsun kurşunların hedefi oldu. 95. bölümün finalinde Efsun ve İsmail namlunun ucundadır. Efsun ve İsmail vurulur. Peki ölen kimdir Efsun mu İsmail mi? Efsun yaşayacak mı, yaşayacaksa bebeği kurtulabilecek mi?

Sevilen Oyuncu O Hayat Benim Dizisinden Ayrıldı
Sevilen dizide 96. bölümde sevilen oyuncu diziden ayrılacak. Komiser İsmail rolüne hayat veren Cem Kılıç 96. bölümde ölerek diziden ayrılacak. Fragmanda Efsun ölmüş gibi gösterilse de aslında ölen kişi İsmail olacak ve Cem Kılıç diziye veda edecek.

O Hayat Benim 96. Bölümde Neler Olacak
Tehlike devam etmektedir! Affan’ın Efsun’a açtığı savaş da öyle... Ve herkesi biraraya getiren cenaze tansiyonu iyice yükseltir. Her şeyin arkasında Affan’ın olduğunu polis de öğrenir ama bu güçlü ve karanlık adama dokunmak kolay değildir.

Kısmetsizler Mahallesi halkı kendi intikamlarını kendileri almak zorundadır! Ateş cezaevinde karşısına çıkıp babası olduğunu iddia eden adama inanmaz. Ama gerçekler önüne bir duvar gibi dikilmektedir. Ateş tam yirmi dört sene sonra babasını bir kez daha kaybetmek üzeredir. Bahar’ın getirdiği acı haber de Ateş’i yıkan son darbe olur. O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar akşamı FOX'ta.

O Hayat Benim Efsun Öldü Mü, Ceren Moray Diziden Ayrıldı Mı Reviewed by Unknown on 10:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.