tv-haberleri

Kaan feat Ceza - Mind Right Şarkısı Sözleri

Kaan feat Ceza - Mind Right Şarkısı Sözleri 
Müzik dünyasına Yeteneksizsiniz Türkiye programı ile adım atan Kaan rap müziğin başarılı ismi Ceza ile Mind Right şarkısı ile adından söz ettiriyor. Şarkının sözlerini haberimizin devamında bulup klip videosunu izleyebilirsiniz. Mind Rigt şarkısının sözlerini Kaan ve Ceza birlikte yazdı müziği ise DJ. Polique ve Fotios Stefos tarafından yapıldı. Kaan Feat. Ceza "Mind Right" Dokuzsekiz Müzik yapımcılığında yayında. Kaan 2010 yılında Yeteneksizsiniz Türkiye programında finale kadar yükselmişti. Hadise ile de daha Biz Burdayız şarkısında çalışmıştı.


Kaan feat. Ceza - Mind Right Şarkısı Sözleri 
Mind Right
wanna live that life
gotta get my mind right
gotta pay them dues
gotta make them moves
tryin to get that limelight
on an everyday grind
cuz you know I gotta shine
I don't know about you 
I don't know about you but I gotta get mine

KAAN Verse 1

Ring the alarm, Ring the alarm
cuz I'm blowin up like a bomb
bring me a song
I beat up the beat
and I kill every track I get on
I know that I'm young
but I promise you pimpin
that you don't want problems w/ KAAN
they call me the don
and I'm fallin asleep 
cuz these rappers are makin me YAWN
You know that KAAN is a monster
you know I kill every concert
you know that you an imposter
you know you try to keep up
but I already lost ya
you know first class is the sponsor
boy I'm a boss so I'm eatin' some shrimp in my pasta
livin' my life like a mobster
so every night its just beautiful women and lobster
you know you can't hang wit us
you all sound the same to us
stop with the '
all of the songs that you're writin'
sound kinda strange to us
its been my pleasure

I'm KAAN he's Ceza
young and we dangerous
you don't got no hope
cuz you know the flows so dope
it's doper than angel dust
everyone said its impossible
but i kept goin I beat every obstacle
if its a hit than I'm probably responsible
beat up emcees and I leave em in hospital beds
shit that I spit off the top of my head
is so hot that they act like its not what I said
and these rappers keep changin' the topic instead
cuz I got it on lock like I rock with the feds

CEZA

Kalk hadi mikrofonunu get
Sen bir pinpon topusun hep
Gel git git gel dansını et
Sana elbow punch ve de ağzına leg
A'sını B'sini çöz hadi yaz
Rapin altını üstüne getir hadi cap tak
Makinalı gun stil.. taramalı magazini rapim ile. kelimesi kelimesine fetih (Hah)
Rapler burada bi gelip al (Raarh) 
Esmedi ki bi deli rüzgar (şah) 
Kesemedi sesimi kimse benim (pırr) burdayım işte izle beni (hip) 

Dört bi yanımı kapladı deniz (hop) geri çekil mikrofonu bana verin, deli herif eli çabuk dili kısa rapi uzun adı gibi deli biri beri gel velet 
Bereket vere kurumadi memleket hadi gelip al bizi dolu cendere kapalı bi pencere gibi dolu tencere kutu kutu rap pek sert gelir adamına yaptığım rap hep gaz verir adamıma yattığım yer hep ters gelir alayına defter bana terfi bana mevzi bana mevki bana derdim benim hep rap lazım bize size pop oltama takılı bi ton çinekop etrafımda bi dolu filozof kimisine senfoni bana ise loop bana kitap oku savaşı bi brakıp 
Poliqe ile beat Kaan ile rap bırakıt beceremediysen git kan akıt çok sert gelebilir sana ters tarafım.

Kaan feat Ceza - Mind Right Şarkısı Sözleri Reviewed by Unknown on 23:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.