tv-haberleri

İşte Benim Stilim Dilara Kayalı Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Dilara Kayalı Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
21 Kasım Pazartesi Tv8 ekranlarında ilk bölümü ile başlayan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarından Dilara Kayalı kimdir kaç yaşında gibi soruların yanıtlarını haberimizin devamında bulabilirsiniz. İlk bölümde tüm yarışmacılar teker teker podyuma çıktılar ve kendileri ile tarzları hakkında bilgiler verdiler. Birbirinden iddialı ve güzel isimler arasında yer alan Dilara Kayalı boyu ve kilosu gibi tüm detaylar merak edilmeye başlandı. Hem karakteri hemde güzelliği ile dikkat çeken isim yarışmada favori olabilecek kişiler arasında yerini aldı.

İşte Benim Stilim Dilara Kayalı Kimdir ?
Yeni sezonun etkili isimlerinden biri olan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacısı Dilara Kayalı  1996 Bursa doğumludur. 1,69 boyunda ve 43 kilo olan yarışmacı Mimar Sinan Güzel Sanatlar lisesi mezunudur. Oyunculuk ile de yakında ilgilidir. Dünya seyahati yapma planları var. Eğer tarz bir bütünlük ise ben bu konuda iddialıyım diyor.

Adı : Dilara Kayalı
Yaşı : 23
Boyu : 1,69
Kilosu : 43
Mesleği :
Yaşadığı Yer : İstanbul
Burcu : Kova

Öykü Serter sunumu ile İşte Benim Stilim yeni sezon 21 Kasım Pazartesi günü saat 15:00'da Tv8 ekranlarında yepyeni yarışmacıları ile başladı. Uzun süredir merak edilen yarışmacılar ve yeni sezon sürpriz jüri adayı olan Kerimcan Durmaz konusu da yanıt buldu. Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz haftanın bir günü İşte Benim Stilim jürileri arasında yerini alacak ve yarışmacılar hakkında görüşlerini dile getirecek.


İşte Benim Stilim Dilara Kayalı Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.