tv-haberleri

İşte Benim Stilim Dilara Taşkın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Dilara Taşkın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Merakla beklenen moda yarışmalarından biri olan İşte Benim Stilim yeni sezonu bomba gibi geliyor. Yeni yarışmacılardan olan Dilara Taşkın kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları haberimizin devamında bulabileceksiniz. Yarışmacıları ve olayları ile gündemden düşmeyen program İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları kimler olacak sorusu yanıt buldu. Jürileri kim olacak değişecek mi diye bir süre merak edildi ama muhteşem kadro yine yeni sezonda jüri koltuğunda olacak. Bu isimlere ek olarak Kerimcan Durmaz jüri koltuğunda olacak.

İşte Benim Stilim Dilara Taşkın Kimdir ?
Yeni sezonun ilk bölümü 21 Kasım Pazartesi Tv8 ekranlarında yerini alırken yeni sezon yarışmacıları da tek tek podyuma çıkarak kendilerini tanıttılar. İddialı yarışmacılar arasında yer alan Simay Tokatlı kendisini tanıtarak tarzı ve karakteri hakkında bilgiler verdi.

Adı : Dilara Taşkın
Yaşı : 23
Boyu : 1,75
Kilosu : 59
Mesleği : Moda ve Tekstil
Yaşadığı Yer : İzmir
Burcu : Yay

Kerimcan Durmaz bilindiği üzere bu yeni sezonda haftanın bir günü jüri olarak İşte Benim Stilim yarışmasında olacak. Diğer jüri üyeleri ise ilk günden bu yana sevilen kadro olan İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez oldu. Yarışmanın sunucusu ise klasikleşen yüzü ile Öykü Serter oluyor.


İşte Benim Stilim Dilara Taşkın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.