tv-haberleri

İşte Benim Stilim Selin Ençok Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Selin Ençok Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Her sezonu ile gündeme oturan moda programı İşte Benim Stilim yeni sezonu ve yeni yarışmacıları ile yeniden ekranlara dönüyor. İddialı isimler arasında yer alan Selin Ençok kimdir, kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detayları haberimizde bulabilirsiniz. Tv8 ekranlarında yeni bölümü ile başlayan ve sevilen jürisi ile yeniden seyirci karşısına çıkan İşte Benim Stilim bomba gibi başlıyor. Jüri üyeleri arasında yer alacak olan Kerimcan Durmaz ise yeni bir renk katacak yarışmaya. Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu, İvana Sert ve Uğurkan Erez ile tekrardan geliyorlar.

İşte Benim Stilim Selin Ençok Kimdir ?
21 Kasım Pazartesi İşte Benim Stilim yeni sezonu ve yeni yarışmacıları ile ekranlarda olacak. Birbirinden iddialı güzel kızların arasında yer alan Selin Ençok yarışmanın etkili isimlerinden biri oldu. Hem tarzı hemde karakteri ile Türkiye'nin en stili olmaya aday. 20 yaşında olan Selin İzmir doğumludur. Boyu ise 1,76 kilosu 58 kilodur. Eskişehir Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunudur. En büyük hayali ise başarılı bir manken olmaktır.

Adı : Selin Ençok
Yaşı : 20
Boyu : 1,76
Kilosu : 58
Mesleği : Mankenlik
Yaşadığı Yer : İzmir
Burcu : Oğlak

Kerimcan Durmaz ise yeni sezonda haftanın bir günü jüri olarak katılacak. Sosyal medya fenomeni renkli kimliği ile yarışmaya renk katacak. İşte Benim Stilim yeni sezon 21 Kasım Pazartesi birinci bölümü ile ekranlarda olacak. Bu sezonda jüri üyeleri yine aynı kemik kadro olan Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ve İvana Sert olacak.



İşte Benim Stilim Selin Ençok Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.