tv-haberleri

İşte Benim Stilim Melek Özçağın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Melek Özçağın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Tv8 ekranlarında İşte Benim Stilim yeni sezonu yeni yarışmacıları ile start alıyor. Birbirinden iddialı isimler arasında yer alan Melek Özçağın kimdir, kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detaylar haberimizin devamında sizlere sunuldu. İşte Benim Stilim Melek Özçağın hakkında bilgiler kendisini tanıtmaya başladığında burada olacak. Eski jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in yanı sıra bu sezonda Kerimcan Durmaz'da yer alacak. Farklı kişiliği ve tavrı ile yarışmaya renk katacak olan Kerimcan yarışmacılar hakkında fikirlerini sunacak.

İşte Benim Stilim Melek Özçağın Kimdir ?
21 Kasım Pazartesi günü ilk bölümü ile İşte Benim Stilim Tv8 ekranlarına merhaba dedi. Yeni sezon yarışmacıları birer birer sahneye çıkarak kendilerini tanıttılar. Melek Özçağın iddialı isimler arasında yerini alırken kendisini tanıttı ve tarzı hakkında bilgiler verdi. Daha önce evlenmiş boşanış 8 yaşında bir kızı var. Dans ediyor ama ailesi dans etmesine karşı geliyor. Beni ve tarzımı seveceğinize kesinlikle inanıyorum.

Adı : Melek Özçağın
Yaşı : 26
Boyu : 1,76
Kilosu : 57
Mesleği : Dans
Doğum  Yer : Kars
Burcu : Yengeç

Bu sezon İşte Benim Stilim yarışmasında sürpriz bir jüri üyesi var. Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz haftanın bir günü yarışmada olacak ve yarışmacılar hakkında fikirlerini dile getirecek. Öykü Serter sunumu ile Tv8 ekranlarında yer alan program yeni sezonda da bomba gibi yarışmacılar ile reyting rekorları kırmaya aday.

İşte Benim Stilim Melek Özçağın Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.