tv-haberleri

İşte Benim Stilim Nazlı Ersoy Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Nazlı Ersoy Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Yeni sezonu ile ekranlarda yerini alan İşte Benim Stilim yarışmacısı Nazlı Ersoy kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu hakkında merak edilenler haberimizin devamında sizlere sunuldu. Tv8 ekranlarında 21 Kasım Pazartesi ilk bölümü ile ekranlarda yerini alacak ve tüm yarışmacılar podyuma çıkarak kendilerini tanıtacaklar. Jüri üyelerine ise bir sürpriz izleyenleri bekliyor olacak sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz haftanın bir günü İşte Benim Stilim jüri üyelerinin arasında olacak. Diğer jüri üyeleri ise bilinen ve tanınan kemik kadrodan oluşan isimler olacak.

İşte Benim Stilim Nazlı Ersoy Kimdir ?
21 Kasım Pazartesi günü ilk bölümü ile İşte Benim Stilim Tv8 ekranlarına merhaba dedi. Yeni sezon yarışmacıları birer birer sahneye çıkarak kendilerini tanıttılar. Nazlı Ersoy iddialı isimler arasında yerini alırken kendisini tanıttı ve tarzı hakkında bilgiler verdi.

Adı : Nazlı Ersoy
Yaşı : 34
Boyu : 1,78
Kilosu : 57
Mesleği : Opera ve Şan
Yaşadığı Yer : İstanbul
Burcu : Kova

Bu sezon İşte Benim Stilim yarışmasında sürpriz bir jüri üyesi var. Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz haftanın bir günü yarışmada olacak ve yarışmacılar hakkında fikirlerini dile getirecek. Öykü Serter sunumu ile Tv8 ekranlarında yer alan program yeni sezonda da bomba gibi yarışmacılar ile reyting rekorları kırmaya aday.

İşte Benim Stilim Nazlı Ersoy Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:28 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.