tv-haberleri

İşte Benim Stilim Dilara Niran Yalaz Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu

İşte Benim Stilim Dilara Niran Yalaz Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Uzun süredir merakla beklenen İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları belli oldu. Bu isimler arasında yerini alan Niran Yalaz  kimdir ve kaç yaşında gibi detaylar ise ilk bölümden sonra merak edilmeye başlandı. 21 Kasım Pazartesi birinci bölümü ile Tv8 ekranlarında başlayan İşte Benim Stilim yeni sezonu bomba gibi bir giriş yaptı. Tüm yarışmacılar birer birer podyuma çıkarak hem karakterleri hemde tarzları hakkında bilgilere vererek kendilerini tanıttılar. Birbirinden güzel ve iddialı yarışmacılar yeni sezonda Türkiye'nin en stilim kadını olma adına tarzlarını konuşturacaklar. Jüri kadrosunda ise sürpriz bir katılım olacak. Bilindiği üzere Kerimcan Durmaz haftanın bir günü yarışmada konuk jüri olacak.

İşte Benim Stilim Niran Yalaz  Kimdir ?
1996 İstanbul doğumlu olan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarından olan Niran Yalaz 1,73 boyunda ve 53 kilo. Niran Yalaz  yarışmanın etkili isimleri arasında yerini aldı. En büyük hayali ise Beren Saat gibi ünlü ve başarılı bir oyuncu olmak. Spor ile arası oldukça iyi olan yarışmacı profesyonel olarak yüzüyor ve kendisi profesyonel bir yüzücüdür. Aynı zamanda kendisi Best Model finalistlerindendir. Modellik yağıyor asi ve hırçın bir yapısı var herkesin karakterini ve tarzını beğeneceğinden emin. Yarışmada olduğu için çok mutlu olduğunu dile getirdi. Yürüyüş olarak öndeyim model olduğum için tişört bile giysem dikkat çekerim. Seven beni çok sever sevmeyen ise nefret eder diyor.

Adı : Niran Yalaz
Yaşı : 20
Boyu : 1,73
Kilosu : 53
Mesleği : Modellik
Yaşadığı Yer : Bursa
Burcu : Aslan

Bu sezon tüm yarışmacılar oldukça iddialı ve sert bir giriş yaptılar. İlk podyum yürüyüşünde heyecanlı halleri gözlerden kaçmadı. Türkiye'nin en stil kadını olma yarışında her şeylerini ortaya koyacak olan isimleri değerlendirecek olan jüri üyeleri tüm sezonlarda olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez olacak. Bunlara ek olarak ise bu sezonda konuk jüri olarak Kerimcan Durmaz haftanın bir günü yarışmada olacak.


İşte Benim Stilim Dilara Niran Yalaz Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu Reviewed by Unknown on 02:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.