tv-haberleri

İşte Benim Stilim Simay Daha Önce Hangi Yarışmaya Katıldı

İşte Benim Stilim Simay Daha Önce Hangi Yarışmaya Katıldı
21 Kasım Pazartesi günü ilk bölümü ile Tv8 ekranlarında başlayan İŞte Benim Stilim yarışmacılarından Simay Tokatlı daha önce hangi yarışmaya katıldı, nerede oynadı gibi sorular izleyiciler tarafından merak edilmeye başlandı. Jüri üyelerinin ve yarışmacıların Simay'a sürekli kameralara alışkın olduğunu söylemesi üzerine ekran başındakilerin aklında acaba oyuncu mu nerede rol aldı gibi sorularda takıldı. Fakat Simay Tokatlı daha önce bir yarışma programında yarıştı. Hangi yarışmada yarıştığı ve nasıl bir başarı elde ettiğine gelin birlikte göz atalım. İşte detaylar...

Simay Tokatlı FENOMEN Yarışmasında Yer Almıştı
Geçtiğimiz dönem Tv8 ekranlarında yayınlanan Fenomen adlı yarışmada İşte Benim Sitilim yen yarışmacılarından olan Simay Tokatlı'yı görmüştük. Her iki yarışmayı da takip eden seyirciler hemen fark etti. Programda radyo yayını yaparken kendisini duygulandıran bir olayı anlattı. Eski erkek arkadaşı ile ayrıldıktan sonra çok yakın bir arkadaş olduklarını anlattı. Ayrıldığı erkek arkadaşının babasının vefatı üzerine gelişen olayları anlatırken göz yaşlarına boğulmuştu.

İşte Benim Stilim Simay Tokatlı Kimdir ?
Yeni sezonun ilk bölümü 21 Kasım Pazartesi Tv8 ekranlarında yerini alırken yeni sezon yarışmacıları da tek tek podyuma çıkarak kendilerini tanıttılar. İddialı yarışmacılar arasında yer alan Simay Tokatlı kendisini tanıtarak tarzı ve karakteri hakkında bilgiler verdi. 23 yaşında olan güzel yarışmacı 1,75 boyunda ve 59 kilodur. İngilizce eğitimi için yurt dışında belli bir dönem yaşayan yarışmacı iyi derecede İngilizce konuşmaktadır.

Adı : Simay Tokatlı
Yaşı : 23
Boyu : 1,75
Kilosu : 59
Mesleği : Moda ve Tekstil
Yaşadığı Yer : İzmir
Burcu : Yay

Kerimcan Durmaz bilindiği üzere bu yeni sezonda haftanın bir günü jüri olarak İşte Benim Stilim yarışmasında olacak. Diğer jüri üyeleri ise ilk günden bu yana sevilen kadro olan İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez oldu. Yarışmanın sunucusu ise klasikleşen yüzü ile Öykü Serter oluyor.


İŞTE BENİM STİLİM 7. SEZON YARIŞMACILARI 
 işte benim stilim çağla

 işte benim stilim simay

İşte Benim Stilim Simay Daha Önce Hangi Yarışmaya Katıldı Reviewed by Unknown on 19:03 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.