tv-haberleri

İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Kasım Pazar

İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Kasım Pazar 
Yeni sezonu ile ekranlara merhaba diyen İşte Benim Stilim 27 Kasım Pazar günü ilk hafta elemesi ile haftanın finalinde kim elendi sorusunun cevabını arıyor. Kırmızı halı konsepti ile bu hafta İşte Benim Stilim jüri üyeleri arasında Kerimcan Durmaz'da yer alacak. Bu hafta İşte Benim Stilim ilk elenen kim oldu hep birlikte göreceğiz. Birbirinden güzel sanatçılar haftanın finalinde programa konuk olacak. Buray ve Derya Uluğ şarkıları ile 27 Kasım Pazar İşte Benim Stilim haftanın finalinde ilk eleme heyecanını yaşayacaklar. Kerimcan Durmaz yorumları ile renk kattı.

İşte Benim Stilim 27 Kasım Potaya Girenler : Dilara Karalı - Çağla Şen - Aylin Selin Ençok
10 Bin Ödülü Alan : Niran Yalaz
27 Kasım İBS Elenen İsim : ÇAĞLA ŞEN ( Elendi )

Kerimcan Durmaz İşte Benim Stilim Jüri Koltuğunda
Uzun zamandır beklenen an geldi sosyal medya fenomeni olan Kerimcan Durmaz jüri olarak bu sezo İşte Benim Stilim haftanın finalinde jüri olarak bulunacak. Ona eşlik eden jüriler ise kemik kadro olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez oluyor. Bu hafta İşte Benim Stilim'de ilk eleme heyecanı yaşanacak ve ilk hafta hayallerine veda eden isim belli olacak.

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları
Uzun süredir merakla beklenen programlardan biri olan ve ilk günden bu yana her bölümü ile seyirci kitlesi tarafından beğenilen İşte Benim Stilim yeni sezonu kadar yeni yarışmacılar da merakla beklenmişti. 21 Kasım Pazartesi ilk bölümü ile Tv8 ekranlarında başlayan moda programı yarışmacıları belli oldu.

İŞTE BENİM STİLİM 7. SEZON YARIŞMACILARI 
 işte benim stilim çağla

 işte benim stilim simay



İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Kasım Pazar Reviewed by Unknown on 15:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.