tv-haberleri

İşte Benim Stilim Tuğba Kimdir, Kaç Yaşında Boy Kilo

İşte Benim Stilim Tuğba Kimdir, Kaç Yaşında Boy Kilo 
Ekranların en sevilen moda yarışmalarından olan İşte Benim Stilim haftanın finalinde elenen ismin ardından yeni gelen yarışmacı kim sorusu merak edildi. İşte Benim Stilim Tuğba kimdir kaç yaşında boyu ve kilosu gibi detaylar haberimizin devamında olacak. Pazartesi günü yeni bölüm ile yarışmaya yeni katılan isim Tuğba Çiğdem oldu. Moda yarışına katılan bu yeni ve iddialı yarışmacı kısa sürede kendisini ifade etme şansı buldu. Muhteşem jürisi ve yeni konseptleri ile bu sezonda da izlenme rekorlarına imza atmaya aday program Tv8 ekranlarında hafta içi her gün yayınlanıyor.

İşte Benim Stilim Tuğba Kimdir
1992 İzmir doğumlu olan güzel ve iddialı isim İşte Benim Stilim'e yeni gelen isimlerden birisi oldu. Güzelliği ve karakteri ile kısa sürede dikkat çekmeyi başardı. Kendisine ait olan butiği için bir şeyler öğrenmeye geldiğini dile getiriyor. İstanbul'da yaşayan Tuğba'nın butiği de İstanbul'dadır. 24 yaşında olan ve 1.73 boyunda olan güzel isim 54 kilodur.

Adı : Tuğba 
Soyadı : Çiğdem 
Boyu : 1.73 
Kilosu : 54
Mesleği : İşletmeci
Doğum Yeri : İzmir 
Burcu : Yay 

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları
Uzun süredir merakla beklenen programlardan biri olan ve ilk günden bu yana her bölümü ile seyirci kitlesi tarafından beğenilen İşte Benim Stilim yeni sezonu kadar yeni yarışmacılar da merakla beklenmişti. 21 Kasım Pazartesi ilk bölümü ile Tv8 ekranlarında başlayan moda programı yarışmacıları belli oldu.
İŞTE BENİM STİLİM 7. SEZON YARIŞMACILARI 
 işte benim stilim çağla

 işte benim stilim simay


İşte Benim Stilim Tuğba Kimdir, Kaç Yaşında Boy Kilo Reviewed by Unknown on 15:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.