tv-haberleri

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları Kimler 2016-2017

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları Kimler 2016-2017
Tv8 ekranlarında 21 Kasım Pazartesi günü başlayacak olan İşte Benim Stilim yeni sezonu olan 2016-2017 sezonu yarışmacıları kimler olacak merak edilmeye başlandı. Bu sezonda yarışmada hangi isimler yarışacak kızların isimleri neler uzun süredir akıllara takılan sorulardan biriydi. Muhteşem jüri kadrosu ile yeni sezona yeni yarışmacıları ile giriş yapacak olan İşte Benim Stilim jürilerinde bir sürpriz izleyenleri bekliyor. Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz her hafta bir gün konuk jüri olarak programda yer alacak. Türkiye'nin en stil kadını olma yarışı 21 Kasım Tv8 ekranlarında saat 15:00'da başlıyor.

Kerimcan Durmaz İşte Benim Stilim Jüri Koltuğunda
Adı daha önce Survivor ile anılan Kerimcan Durmaz yeni sezonda İşte Benim Stilim jüri koltuğunda yer alacak. Konuk jüri olarak katılacak olan ünlü isim haftanın bir günü programa dahil olacak ve yarışmacılar hakkında fikirlerini dile getirecek. Bu sezonda iddialı bir giriş yaparak gündüz kuşağının en çok izlenen yarışması olmaya yeniden aday. Diğer jüri üyeleri ise tüm sezonlarda olduğu gibi Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez olacak. Sunucu ise yine Öykü Serter olacak.

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları
21 Kasım Pazartesi günü saat 15:00'da ilk bölüm ile seyirci karşısına çıkacak olan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları hakkında bilgiler geldikçe burada olacaktır. İlk bölümde podyuma çıkan yarışmacılar kendilerini tanıttıkça isimleri, biyografileri ve detaylı bilgileri ile tüm yarışmacıları buradan takip edebileceksiniz.

İŞTE BENİM STİLİM 7. SEZON YARIŞMACILARI 
 işte benim stilim çağla

 işte benim stilim simay

Yeni sezonda da birbirinden iddialı isimlerin olacağı ve yine çekişmeli bir sezon geçeceği tahminler arasında yerini aldı. Konsept olarak veya eleme kriteri olarak bir değişiklik yapılacak mı merakla bekleniyor. Tüm detaylar 21 Kasım Pazartesi İşte Benim Stilim Yeni Sezon 1. Bölüm ile belli olacaktır. Bilinen en net bilgi bu sezonda Kerimcan Durmaz'ın jüri koltuğunda olacağıdır. Yarışamacılar hakkında tüm detaylı bilgileri sitemizden takip edebilirsiniz.

İşte Benim Stilim Yeni Sezon Yarışmacıları Kimler 2016-2017 Reviewed by Unknown on 03:23 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by TV HABERLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.